VII. konference RIZIKA V ČINNOSTECH FARMACEUTICKÉ SPOLEČNOSTI

  • Organizátor:Androsa, s.r.o.
  • Začátek: 15. května 2012 | 10:00
  • Konec: 16. května 2012 | 14:00
  • Kraj: Zlínský kraj
Zlínský kraj
Lokalita: Harmony Club Hotel Špindlerův Mlýn

Termín: 15-05-2012 10:00 - 16-05-2012 14:00

Stručný popis:
Konference je tradičním setkáním managementu farmaceutických společností a zdravotnických zařízení, zástupců státní správy, zdravotních pojišťoven a farmaceutů v České republice.

Program konference:
15. 5. 2012 – úterý

09.00 – 10.00 hod.
Registrace účastníků

10.00 – 12.00 hod.
Zahájení a úvodní prezentace partnerů konference

PhDr. Allan Gintel, ředitel, nakladatelství Gasset
PharmDr. Jiří Stránský, Business Director Pharma, Sprinx Systems, a.s.
Ing. Petr Kala, Corporate Sales Manager, BMW Group Czech Republic
Blok I – Regulace lékové reklamy ve světle změn a jejich dopadů do praxe
Moderátor: Mgr. Libor Štajer, advokát, KMVS advokátní kancelář, s.r.o.
- změny v roce 2011: rozhodnutí Soudního dvora EU a změna UST-27;
- připravovaná novela

12.00 – 13.00 hod. Přestávka na oběd

13.00 – 18.00 hod. Odpolední program
Blok II – Aktuální situace a řízení nemocnic v praxi aneb koncepce, reforma a ekonomika ústavní zdravotní péče

Moderátoři:
PharmDr. Michal Krejsta, MBA; Generální ředitel/Předseda představenstva PHOENIX SK
Ing. Robert Sýkora, Govertmental Affairs Director, GlaxoSmithKline

Svou účast již potvrdili:
MUDr. Vladimíra Danihelková, MBA, ředitelka, Nemocnice Blansko
Mgr. Dana Jurásková, PhD., MBA, ředitelka, Všeobecná fakultní nemocnice v Praze
JUDr. Ing. Miloslav Ludvík, MBA, ředitel, Fakultní nemocnice v Motole
MUDr. Svatopluk Němeček, MBA , ředitel, FNsPO Ostrava
MUDr. Roman Prymula, MBA, ředitel, FN Hradec Králové
Ing. Petr Tejkl, manažer strategického nákupu, Zdravotnický holding Královéhradeckého kraje, a.s.

- aktuální otázky související s lékovou limitací a regulací ústavních zařízení
- problematika efektivního řízení nákladů a poskytování kvalitní zdravotní péče
- managerské nástroje v aktuálních podmínkách zdravotnictví
- klíčové aspekty spolupráce nemocnic s výrobci
- predikce vývoje nemocniční péče

18.00 – 19.00 hod. Přestávka

19.00 – 02.00 hod. Společenský večer


16. 5. 2012 – středa

09.30 – 13.00 hod.

Bloky III a IV probíhající paralelně
Blok III – Generická preskripce a tvorba pozitivních listů
Moderátor: Mgr. Michal Hojný, vedoucí lékárník Ústavní lékárny IKEM Praha



Hlavním cílem bloku je podívat se na aktuální stav generické preskripce (GP) a substituce (GS) v České republice, prezentovat nejnovější přístupy v zemích EU a nastínit další možný vývoj v České republice a to vše pohledem farmaceutů, zástupce zdravotních pojišťoven a jak inovativního, tak generického výrobce. Bezesporu inspirativním pohledem pak jistě bude půlroční zkušenost z aplikace novely Zákona č. 362/2011 Sb. o léku, který přinesl INN preskripci na Slovensko na přelomu 2011/2012.

Stručný přehled vývoje legislativy. GP a GS jako součást Koaliční smlouvy. Pohled pacientů / farmaceutů na GS. Postoj ČLnK.
Mgr. Michal Hojný, vedoucí lékárník Ústavní lékárny IKEM Praha, člen představenstva České lekárnické komory

Problematika bioekvivalence u generických léčiv. Pohled EMA na léky s úzkým terapeutickým indexem. Situace GP a GS v zemích EU.
PharmDr. Kamil Hrubý, Ph.D., vedoucí lékárník FN Olomouc

ředstavuje GS (a případně GP – za jakých podmínek) efektivní nástroj lékové politiky z hlediska VZP? Řešila VZP v souvislosti s GS stížnosti pacientů / lékařů? Další vývoj u ambulantních a nemocničních pozitivních listů VZP. Existují lékové skupiny, kde VZP v číselníku NLEKY nebude stanovat úhradu ve výši ekonomicky nejméně náročného provedení s ohledem na nezaměnitelnost přípravků?.
MUDr. Taťána Soharová, ředitelka odboru léčiv a zdravotnických prostředků, VZP ČR

Zhodnocení aktuálního stavu generické substituce a naplnění Koaliční smlouvy.
Citace: „Zavedeme generickou preskripci a substituci u léků hrazených plně nebo částečně z veřejného zdravotního pojištění“. Možnosti motivace jednotlivých účastníků pro zajištění racionální lékové politiky.
MUDr. Pavel Vepřek, poradce ministra zdravotnictví ČR

Postup zavádění INN preskripce do praxe na Slovensku. Jak byly stanoveny skupiny pro GP a co bylo naopak důvodem pro nezařazení některých skupin do GP. Má lékař možnost použít výhradu s GP (preferenci preskripce konkrétního přípravku), jak je ošetřeno a jak často je používáno? Postoj pacientů / farmaceutů / lékařů. Došlo v souvislosti s GP ke změně odměňování farmaceutů? Jak jsou nastaveny motivace / sankce pro akceptaci GP? Byly splněny cíle, které státní správa vkládala do GP?
MUDr. Igor Novák, MPH, prezident ADL (Asociacia dodavatelov liekov a zdravotnickych pomocok)

Pohled generického výrobce na GS a GP. Představuje GP pro generického výrobce příležitost nebo preferuje stávající stav GS? Představuje průkaz tzv. „terapeutické ekvivalence“ pro generického výrobce odbornou i marketingovou výhodu? Neměla by být tato zkouška povinná?
PharmDr. Petr Fifka, Compliance Officer, Sandoz CZ
Pohled originálního výrobce na GS a GP. Jaké jsou možnosti „vzdoru“ proti generické konkurenci po skončení patentu? Marketingové praktiky výrobce pro snížení tlaku na GS v lékárně.
MUDr. Aleš Kmínek, MBA, Medical Marketing Director, AstraZeneca

Blok IV – Sales Force Effectiveness
Moderátor: MVDr. Ivan Borský, MBA
Členové: Ing. Marta Skalická, Global Commercial Effectiveness Manager/Central Sales Team, Nutricia
PharmDr. Jiří Stránský, Business Director Pharma, Sprinx Systems, a.s.
Robert Veselý, Sales Manager, Herbacos Recordati s.r.o.
PharmDr. Jiří Hruška
MUDr. Jitka Rathauská, MBA, předsedkyně výboru občanského sdružení EU Academy

Témata:

· Prodejní strategie

· Segmentace (potenciálních) zákazníků

· Prodejní/marketingová kampaně

· Profilové informace zákazníků

· "Targeting" zákazníků

· Optimalizace frekvence návštěv

· Promované produktové portfolio

· Struktura prodejních týmů

· Klíčové ukazatele výkonnosti prodejního týmu a jednotlivců

· Motivace

· Vzdělávání a zvyšování kompetencí

· Podpůrná technologie


13.00 hod. Oběd, závěr konference

Účastnický poplatek:
19.500 Kč + 20% DPH
Zahrnuje: účast na konferenci po dobu dvou dnů, tištěné materiály, občerstvení během celé konference včetně 2x oběda a 1x večeře formou bufetu, ubytování na jednu noc od 15. do 16.5.2012 a poplatku za parkování v hotelu.

Organizační informace:
Účastník bude registrován na základě vyplněné on-line přihlášky na této stránce (pomocí tlačítka "Zapsat") nebo zasláním e-mailové zprávy na adresu: konference@androsa.cz

Na základě této závazné přihlášky bude vystavena faktura a odeslána poštou na adresu uvedenou na přihlášce. Pokud se fakturační adresa liší od adresy doručovací, prosím uveďte tuto eventualitu v poznámkách on-line formuláře nebo v e-mailové zprávě. Zároveň bude registrovanému účastníkovi automaticky rezervováno ubytování v hotelu na jednu noc podle propozic viz výše. Nejpozději jeden týden před konáním konference obdrží každý registrovaný účastník e-mailem podrobné organizační informace včetně potvrzení o rezervaci ubytování.

Pokud registrovaný účastník zruší svou účast méně než 5 pracovních dnů před konáním konference, bude účtován storno poplatek ve výši 50% z fakturované částky. Je však samozřejmě možné v takovém případě vyslat náhradníka.

Kontakt: konference@androsa.cz