Marketing ve farmacii
- Organizátor:Androsa, s.r.o.
- Začátek: 23. dubna 2012 | 09:00
- Konec: 24. dubna 2012 | 17:00
- Kraj: Zlínský kraj
![](/images/maps/small/map_all.png)
![Zlínský kraj Zlínský kraj](/images/maps/small/map_zlinsky.png)
Program workshopu:
DEN 1 – 23.4.2012
09:00 – 12:30
Vybrané kapitoly z farmaceutického marketingu.
Specifika marketingu ve farmaceutickém obchodě.
Lektor: Lucie Borská
V oblasti farmaceutického obchodu pracuje od roku 1999 postupně na pozicích produktového manažera a manažera obchodní jednotky prodeje (BUM) v České republice i v zahraničí v mezinárodní generické společnosti. V současné době se věnuje konzultační a školící činnosti na projektech z oblasti farmaceutického marketingu a na projektech prohlubujících komunikační dovednosti.
09.00 – 09.45
Zahájení workshopu, úvodní část
Co je to marketing
Místo marketingu ve farmaceutické společnosti
Potenciál vlivu marketingu na prodeje
Vztah marketingu a “SFE”
6 principů marketingu
Marketingový mix
09.45 – 10.45
Strategie a taktika
Volba optimální marketingové strategie a výběr odpovídající marketingové taktiky (praktické cvičení a facilitovaná diskuze)
10.45 – 11.00 Přestávka
11.00 – 12.30
Segmentace a targeting
Stanovení velikosti cílové skupiny zákazníků
Stanovení optimální velikosti prodejního týmu
Optimalizace frekvence návštěv(ukázka + praktické cvičení)
12.30 – 14.00 Přestávka na oběd
14.00 – 15.00
Sestavení portfolia promovaných produktů
Lektor: Lucie Borská
Praktický dopad na prodejně-marketingové aktivity v terénu (ukázka + praktické cvičení)
15.00 – 15.30 Přestávka
15:30 – 17.00
Internetový marketing ve farmacii
Lektor: Ing. Vladimír Keršner, PhD., MBA
Více než 10 let se pohybuje v prostředí farmacie. Pracoval v top managementu několika farmaceutických společností, následně v marketingových a komunikačních společnostech specializovaných na farmaceutický trh. V současné době se věnuje řízení vlastní společnosti Pharmalink, která se věnuje podpoře marketingu, komunikace, obchodu a e-služeb převážně ve farmaceutických společnostech. Působí také jako lektor v oblasti internetového marketingu.
Témata:
Specifika využití Internetového marketingu ve farmacii a zdravotnictví
Výhody a nevýhody internetového marketingu ve srovnání s klasickým marketingem a jak se tyto trendy mění
Formy využití internetových aplikací ve farmacii
Sociální sítě a jejich využití
Optimalizace www
PPC kampaně a bannerová reklama
Měřitelnost a efektivita e-projektů
DEN 2 – 24.4.2012
09.00 – 12.00 Medicínské právo
Lektor: Mgr. Libor Štajer
Absolvent Právnické fakulty Masarykovy university v Brně, jazyková stáž v USA, praxe: account manager v reklamní agentuře AETNA, spol. s r.o., více než 7 let právní praxe (z toho 3 roky právní praxe v AK Winter & spol.), od 1.1. 2006 partnerem AK KMVS. Publikační činnost v časopisu Strategie, Media a Marketing, Trend marketing, Marketing Magazine, Zdravotnické noviny, Pharm Business Magazine atd. Přednášková činnost na VŠE, Fakultě sociálních věd UK, Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.
Témata:
Shrnutí novinek do března 2011
Přehled aktuální dozorové činnosti SÚKLu
Výklad pravidel propagace Rx, OTC a doplňků stravy
Základy regulace cen a úhrad a shrnutí vývoje a změn
12:00 – 13:30 Přestávka na oběd
13.30 – 15:00 Public Relations ve farmacii
Lektor: Pavel G. Kučera
Pavel Kučera se zabývá PR a komunikacemi skoro 20 let. V oblasti zdravotnického PR se pohyboval přes 10 let coby konzultant a partner v PR agentuře, která se m.j. specializovala na zdravotnictví. V minulosti pracoval pro farma klienty i neziskové organizace zabývající se vzděláváním v oblasti zdravotnictví. Mezi významné klienty a instituce, pro které pracoval, patří např. : GlaxoSmithline, Pfizer, Česká lékařská komora, AIFP, Roche, IZIP a jiné. Dále spolupracoval s Českou společností pro podporu zdraví na projektech na téma: Kouření, Inkontinence a jiné. Mimo práci komerčního charakteru má za sebou desítky hodin přednášek na téma zdravotnického PR.
Témata:
PR, práce s PR agenturou, vyhodnocení PR kampaní
Strategická komunikace, příprava PR kampaně, PR nástroje
Komunikace s médii (media relations), on-line komunikace
Krizová komunikace/Interní komunikace
15:00 – 15.15 Přestávka
15:15 – 17.00 Reklama ve farmacii
Lektor: RNDr. Peter Balog
Od roku 1992 působil v reklamních agenturách Saatchi&Saatchi, Lowe, Ogilvy and Mather. Od roku 2004 vede vlastní reklamní agenturu Inventive Healthcare Communications se zaměřením na oblast farmacie a zdravotnictví. Je spoluautorem knižní publikace Marketing ve farmacii a přispěvatelem časopisů Marketing & Media a PharmBusiness Magazine v oblasti reklamy a komunikace farmaceutických značek.
Témata:
Specifika marketingu a vztah přípravku a značky ve farmacii
Zadání pro vytvoření reklamy a reklamní kampaně
Jak poznat dobrou reklamu? Ukázky reklam
Čeho se v reklamě vyvarovat?
Organizační informace:
Účastnický poplatek: 16.850 Kč + 20% DPH
Zahrnuje: účast na workshopu, tištěné materiály, občerstvení během celého workshopu včetně oběda po dobu dvou dnů
(na celkovou částku bude vystavena faktura – daňový doklad – po obdržení závazné přihlášky)
Pro registraci použijte adresu: konference@androsa.cz
www.androsa.cz
DEN 1 – 23.4.2012
09:00 – 12:30
Vybrané kapitoly z farmaceutického marketingu.
Specifika marketingu ve farmaceutickém obchodě.
Lektor: Lucie Borská
V oblasti farmaceutického obchodu pracuje od roku 1999 postupně na pozicích produktového manažera a manažera obchodní jednotky prodeje (BUM) v České republice i v zahraničí v mezinárodní generické společnosti. V současné době se věnuje konzultační a školící činnosti na projektech z oblasti farmaceutického marketingu a na projektech prohlubujících komunikační dovednosti.
09.00 – 09.45
Zahájení workshopu, úvodní část
Co je to marketing
Místo marketingu ve farmaceutické společnosti
Potenciál vlivu marketingu na prodeje
Vztah marketingu a “SFE”
6 principů marketingu
Marketingový mix
09.45 – 10.45
Strategie a taktika
Volba optimální marketingové strategie a výběr odpovídající marketingové taktiky (praktické cvičení a facilitovaná diskuze)
10.45 – 11.00 Přestávka
11.00 – 12.30
Segmentace a targeting
Stanovení velikosti cílové skupiny zákazníků
Stanovení optimální velikosti prodejního týmu
Optimalizace frekvence návštěv(ukázka + praktické cvičení)
12.30 – 14.00 Přestávka na oběd
14.00 – 15.00
Sestavení portfolia promovaných produktů
Lektor: Lucie Borská
Praktický dopad na prodejně-marketingové aktivity v terénu (ukázka + praktické cvičení)
15.00 – 15.30 Přestávka
15:30 – 17.00
Internetový marketing ve farmacii
Lektor: Ing. Vladimír Keršner, PhD., MBA
Více než 10 let se pohybuje v prostředí farmacie. Pracoval v top managementu několika farmaceutických společností, následně v marketingových a komunikačních společnostech specializovaných na farmaceutický trh. V současné době se věnuje řízení vlastní společnosti Pharmalink, která se věnuje podpoře marketingu, komunikace, obchodu a e-služeb převážně ve farmaceutických společnostech. Působí také jako lektor v oblasti internetového marketingu.
Témata:
Specifika využití Internetového marketingu ve farmacii a zdravotnictví
Výhody a nevýhody internetového marketingu ve srovnání s klasickým marketingem a jak se tyto trendy mění
Formy využití internetových aplikací ve farmacii
Sociální sítě a jejich využití
Optimalizace www
PPC kampaně a bannerová reklama
Měřitelnost a efektivita e-projektů
DEN 2 – 24.4.2012
09.00 – 12.00 Medicínské právo
Lektor: Mgr. Libor Štajer
Absolvent Právnické fakulty Masarykovy university v Brně, jazyková stáž v USA, praxe: account manager v reklamní agentuře AETNA, spol. s r.o., více než 7 let právní praxe (z toho 3 roky právní praxe v AK Winter & spol.), od 1.1. 2006 partnerem AK KMVS. Publikační činnost v časopisu Strategie, Media a Marketing, Trend marketing, Marketing Magazine, Zdravotnické noviny, Pharm Business Magazine atd. Přednášková činnost na VŠE, Fakultě sociálních věd UK, Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.
Témata:
Shrnutí novinek do března 2011
Přehled aktuální dozorové činnosti SÚKLu
Výklad pravidel propagace Rx, OTC a doplňků stravy
Základy regulace cen a úhrad a shrnutí vývoje a změn
12:00 – 13:30 Přestávka na oběd
13.30 – 15:00 Public Relations ve farmacii
Lektor: Pavel G. Kučera
Pavel Kučera se zabývá PR a komunikacemi skoro 20 let. V oblasti zdravotnického PR se pohyboval přes 10 let coby konzultant a partner v PR agentuře, která se m.j. specializovala na zdravotnictví. V minulosti pracoval pro farma klienty i neziskové organizace zabývající se vzděláváním v oblasti zdravotnictví. Mezi významné klienty a instituce, pro které pracoval, patří např. : GlaxoSmithline, Pfizer, Česká lékařská komora, AIFP, Roche, IZIP a jiné. Dále spolupracoval s Českou společností pro podporu zdraví na projektech na téma: Kouření, Inkontinence a jiné. Mimo práci komerčního charakteru má za sebou desítky hodin přednášek na téma zdravotnického PR.
Témata:
PR, práce s PR agenturou, vyhodnocení PR kampaní
Strategická komunikace, příprava PR kampaně, PR nástroje
Komunikace s médii (media relations), on-line komunikace
Krizová komunikace/Interní komunikace
15:00 – 15.15 Přestávka
15:15 – 17.00 Reklama ve farmacii
Lektor: RNDr. Peter Balog
Od roku 1992 působil v reklamních agenturách Saatchi&Saatchi, Lowe, Ogilvy and Mather. Od roku 2004 vede vlastní reklamní agenturu Inventive Healthcare Communications se zaměřením na oblast farmacie a zdravotnictví. Je spoluautorem knižní publikace Marketing ve farmacii a přispěvatelem časopisů Marketing & Media a PharmBusiness Magazine v oblasti reklamy a komunikace farmaceutických značek.
Témata:
Specifika marketingu a vztah přípravku a značky ve farmacii
Zadání pro vytvoření reklamy a reklamní kampaně
Jak poznat dobrou reklamu? Ukázky reklam
Čeho se v reklamě vyvarovat?
Organizační informace:
Účastnický poplatek: 16.850 Kč + 20% DPH
Zahrnuje: účast na workshopu, tištěné materiály, občerstvení během celého workshopu včetně oběda po dobu dvou dnů
(na celkovou částku bude vystavena faktura – daňový doklad – po obdržení závazné přihlášky)
Pro registraci použijte adresu: konference@androsa.cz
www.androsa.cz
Kontakt: konference@androsa.cz