Domov Sulická najdete v krásné zahradě uprostřed příjemné klidné oblasti plné zeleně, stranou od ruchu velkoměsta. Poskytujeme pobytové služby se zajištěným nepřetržitým provozem, sociální službu osobám, které dosáhly věku 65 let a vzhledem ke svému věku, zdravotnímu stavu, či ztrátě soběstačnosti potřebují pomoc. Celková kapacita je 152 míst.

V sociální službě je práce zdravotní sestry specifická, neboť do její práce vstupuje částečně i práce sociální.
Klient je totiž v domácím prostředí a nemusí dodržovat léčebný proces, ani medikaci, stejně tak dietní opatření. V případě nedodržování doporučených postupů od lékařů nastupuje profesionální um zdravotní sestry, která svojí empatií a profesionálním vysvětlováním pomůže klientovi, aby se v nastalé situaci lépe orientoval, neodmítal ošetřovatelskou péči a na sestru se obracel s důvěrou.

Paliativní péče – doprovázení je v sociální službě samozřejmostí. V našem Domově pomohl ve velmi krátké době paliativní péči nastavit ošetřující lékař, který má vřelý profesionální vztah ke klientům a také rodinným příslušníkům je k dispozici.
Náročnost práce zdravotní sestry v domovech seniorů je umocněna i častějším setkáváním se smrtí , kdy ke klientům má ve většině případů utvořené sice profesionální, ale vazby.

Zdravotní sestra v našem Domově pracuje bez lékaře, ale na základě jeho ordinace – lékař k nám dochází minimálně 2x v týdnu a 24/7 je k dispozici ke konzultacím na telefonu. Většina rozhodnutí je tak na zdravotní sestře, a za tato rozhodnutí nese plnou zodpovědnost. Bereme ji nejen jako profesionála ve svém oboru ošetřovatelské péče, ale je pojítkem mezi lékaři externisty, kdy nastává nutnost multioborové spolupráce, stejně tak je v kontaktu s nutričními specialisty, má přehled v kompenzačních pomůckách, inkontinenci, sleduje novinky na trhu se zdravotními potřebami a orientuje se v lékárenském sortimentu.

Systém celoživotního vzdělávání je nastavován individuálně, supervize a pracovní porady jsou samozřejmostí, stejně tak práce na počítači, neboť dokumentace je vedena elektronicky. Vedoucí ambulance lze kontaktovat kdykoliv i mimo pracovní dobu. Při rozpisu služeb jsou akceptovány požadavky na změny. Zdravotním sestrám jsou k dispozici nově vybavené zrekonstruované prostory, přístrojové vybavení je na velmi dobré úrovni, neboť se obměňuje, ale i průběžně doplňuje podle potřeb klientů.

Naším cílem je vytvoření stabilního profesionálního týmu, děláme pro to vše a věříme, že brzy bude naplněn. Přidejte se k nám.